 |
Kategorie |
 |
|
|
|
Regulamin |
 |
|
 |
-
Sklep internetowy, dzia³aj±cy pod adresami www.alefajne.pl prowadzi sprzeda¿ wysy³kow±.
-
Zamówienia s± przyjmowane poprzez strony www.alefajne.pl lub w telefonicznie +48 500545435.
-
Przy ka¿dym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Czas realizacji jest to czas, który up³ywa od z³o¿enia zamówienia do chwili wys³ania paczki ze sklepu, przy czym uwzglêdniane s± tylko dni robocze. Zamówienie na towary o ró¿nym czasie realizacji, jest wysy³ane po skompletowaniu ca³o¶ci, tzn. po up³ywie czasu najd³u¿szego z podanych.
-
Termin otrzymania przesy³ki = czas realizacji + czas dostawy
Przesy³ki dostarcza :
Poczta Polska - czas dostawy od 2 do 4 dni roboczych
Siódemka - przesy³ki kurierskie lub drobnica, czas dostawy od 2 do 4 dni roboczych
-
Proponujemy nastêpuj±ce formy p³atno¶ci:
- za zaliczeniem: zap³ata kurierowi przy odbiorze przesy³ki
- przelew bankowy: nale¿no¶æ za zamówione towary przelewana jest na konto sprzedaj±cego na podstawie faktury pro-forma
- przelewem bankowym : po otrzymaniu towaru od sprzedaj±cego (do uzgodnienia)
-
Je¿eli zamówienie sk³adane jest przez podmiot prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± faktura VAT bêdzie wystawiona po przes³aniu pisemnego upowa¿nienia do wystawiania faktur bez podpisu odbiorcy.
-
Zgodnie z Ustaw± z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie mo¿na zrezygnowaæ bez podania przyczyny w ci±gu 14 dni od daty odebrania przesy³ki. Jest to mo¿liwe tylko je¶li produkt nie by³ u¿ywany, ani nie zosta³ w ¿aden sposób zniszczony. Zwrócony towar nale¿y zaopatrzyæ w otrzyman± wraz z nim fakturê z wype³nion± czê¶ci± "zwrot". Gwarantujemy zwrot warto¶ci produktu. Pieni±dze zwracamy przelewem lub przekazem pocztowym. Koszt dostawy i odes³ania towaru nie podlega zwrotowi.
-
Wszystkie towary dostêpne w sklepie objête s± gwarancj± producenta. Je¿eli zdarzy siê, ¿e po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powsta³e podczas dostawy, nale¿y skontaktowaæ siê z sprzedawc± i odes³aæ go na adres sklepu . Informujemy, ¿e nie przyjmujemy ¿adnych przesy³ek odsy³anych do nas za pobraniem. Koszty zwi±zane z odes³aniem do towaru reklamowanego zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesy³ki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsy³anego towaru nale¿y do³±czyæ fakturê z wype³nion± czê¶ci± "reklamacja". Produkt wymienimy na inny, pe³nowarto¶ciowy, a je¶li bêdzie to ju¿ niemo¿liwe , zaoferujemy nabywcy do wyboru inne, dostêpne w naszym sklepie towary lub zwrócimy pieni±dze.
-
Firma Stó³ Bez Nóg zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia b³êdów na stronach sklepu, polegaj±cych na wy¶wietleniu b³êdnych informacji o cenach lub stanie towarów.
-
Sprzedaj±cy zobowi±zuje siê do ochrony danych osobowych zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z t± ustaw± Kupuj±cemu przys³uguje prawo do wgl±du w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia ¿±dania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
|
|
 |
|
|
|
 |
Obecnie nie ma recenzji o produktach |
 |
|
|
|